近年手機螢幕尺寸越出越大,令手機的尺寸都相對地越來越大。不過往往有人鍾意唱反調,就好似最近喺 Kickstarter 有廠商推出被喻為全球最細手機,而手機高度只有不足 5 cm。 Clubit New Media 今次推出的 Zanco Tiny T1 備有一塊 12.5mm 的迷你 OLED 屏幕與及實體鍵盤, 遠望佢十足一個電話外型的打火機。實際大小為 46.7 x 21 x 12mm 的 Zanco Tiny T1 比一般的 USB 手指還要細,但入面的 200mAh 電池待機時間長達 3 天,勝過市場上大部分的手機。不過它的缺點除了無得上網同現時電話必備的相機外,最大問題係只支援 2G,連 3G 都無。但如果你當佢係一部後備機手的話,的確容易攜帶。有興趣可以到 Kickstarter 睇詳盡資料,預計 2018 年 5 月會面世。

https://www.kickstarter.com/projects/1500916193/the-worlds-smallest-phone-introducing-the-zanco-ti